Aftonbladet avslöjar: Därför startar David Noaksson en blogg. "Om jag rasar? Varför skulle jag göra det?" berättar han exklusivt för Aftonbladet.se

Ja, bloggosfären är en dumpningsplats för tankar och idéer som inte kan ta sig fram utan stödhjul, som behöver vuxenblöja för att inte skämma ut sig. En latrin för mundiarréer, helt enkelt.
Trots det kavlar jag upp byxorna och vadar ut i skiten
Varför?
För att det är kul att skriva.
För att det är skönt med verbala tarmtömningar då och då.
För att...

Nej, det räcker så.

Andra bloggare har redan bevisat att bloggosfären inte enbart består av dumpningsplatser. I Just Can't Hate Enough är ett briljant exempel på det.

På den här bloggen blir det framför allt texter om populärkultur, men allt som engagerar mig riskerar att få en termometer uppkörd i röven och bli föremål för diagnos.

Ibland skriver jag barnsligt, ibland pretentiöst.
Jag gillar både Lautréamont och Stephen King
... Deathspell Omega och The Beatles
... Charlie Kaufman och Steven Spielberg
... Rochefort och Mariestads
... finkultur och fulkultur
...

Där har ni en innehållsförteckning. Bloggen är färdig att förpackas och konsumeras.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar